Meedenken met Rijkswaterstaat

Meedenken met Rijkswaterstaat

Het Digitaal klantenpanel van Rijkswaterstaat is dé kans om mee te denken over minder files, droge voeten, veiligheid op de weg en op het water, uitvoering van projecten en over heel veel andere zaken.

Het Digitaal klantenpanel Rijkswaterstaat is een online klankbord. Wij vragen bijvoorbeeld aan het publiek of de maatregelen die de organisatie neemt, voldoen aan de wens van de weg- en vaarweggebruiker. De resultaten van de enquêtes gebruikt Rijkswaterstaat voor concrete verbeteracties.

Meld u aan via Het Digitaal Klantenpanel

  • Panel A9
  • Panel Vaarweggebruikers
  • Panel Vrachtvervoer
  • Panel Noord-Brabant
  • Panel Limburg
  • Panel Rijkswegen Noord-Nederland
  • Panel Gelderland en Overijssel
  • Panel Noord-Holland
  • Panel Renovatie Heinenoordtunnel (A29)
  • Panel Zuid-Holland

Wat houdt meedoen met het Digitaal klantenpanel in?

  • Maximaal 6 keer per jaar ontvangt u via e-mail een vragenlijst, over zaken die op dat moment spelen bij Rijkswaterstaat.
  • Meedoen aan de vragenlijst is volledig vrijwillig, zonder verplichtingen en anoniem.
  • Het invullen van de lijst duurt niet langer dan 5 tot 10 minuten. In uitzonderlijke gevallen zijn de vragenlijsten iets langer.
  • Op ieder gewenst moment stoppen met het invullen van een vragenlijst is mogelijk. U kunt hier mee verder gaan wanneer het u uitkomt. U hoeft alleen maar op de link in de uitnodigingsmail te klikken om verder te gaan waar u gebleven was. Als u de uitnodigingsmail niet meer hebt, is het helaas niet mogelijk verder te gaan. Wel krijgt u ongeveer een week na de eerste uitnodiging nog een herinneringsmail. Hierin staat opnieuw uw unieke link, zodat u dan alsnog verder kunt gaan met het invullen van de vragenlijst.
  • De verschillende vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over projecten in uitvoering, over verkeersmaatregelen, veiligheid op weg en water, staat van de wegen en vaarwegen en informatievoorziening online en offline.
  • Als u dat wilt, dan kunt u de uitslag van iedere vragenlijst ontvangen. U krijgt ook te horen wat we doen met de resultaten ervan. Aanmelden hiervoor kan via uw profielpagina.
  • Als u niet langer wilt meedoen, kunt u zich makkelijk afmelden via de speciale website Klantenpanel Rijkwaterstaat. Het verwijderen van al uw gegevens gebeurt na uw afmelding.
  • Voor het veranderen van uw gegevens gaat u naar uw profielpagina. Er is een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen. Bent u deze gegevens kwijt? Stuurt u dan een e-mail naar klantenpanel@rws.nl met als onderwerp 'Inloggegevens'. U krijgt dan zo snel mogelijk uw inloggegevens via een e-mail toegestuurd.

I&O Research

I&O Research is een marktpartij die de Digitale Klantenpanels voor Rijkswaterstaat uitvoert.

Meer informatie

Voor verdere vragen over het Digitaal klantenpanel kunt u contact opnemen met Rijkswaterstaat via het contactformulier. Of u kunt bellen met de gratis Landelijke Informatielijn: 0800-8002 (gratis).

Onderliggende pagina