Meedenken met Rijkswaterstaat

Meedenken met Rijkswaterstaat

Het Digitaal klantenpanel van Rijkswaterstaat is dé kans om mee te denken over minder files, droge voeten, veiligheid op de weg en op het water, uitvoering van projecten en over heel veel andere zaken.

Het Digitaal klantenpanel Rijkswaterstaat is een online klankbord. Wij vragen bijvoorbeeld aan het publiek of de maatregelen die de organisatie neemt, voldoen aan de behoefte van de weg- en vaarweggebruiker. De uitkomsten van de enquêtes gebruikt Rijkswaterstaat voor concrete verbeteracties.

Waarover kunt u meedenken?

Rijkswaterstaat heeft meerdere panels voor verschillende regio's en onderwerpen. Hieronder staat een overzicht. Wilt u meedoen? 

Meld u aan via Het Digitaal Klantenpanel

  • Panel A9
  • Panel Vaarweggebruikers
  • Panel Vrachtvervoer
  • Panel Noord-Brabant
  • Panel Limburg
  • Panel Rijkswegen Noord-Nederland
  • Panel Gelderland en Overijssel
  • Panel N200
  • Panel Renovatie Heinenoordtunnel (A29)
  • Panel Zuid-Holland

Wat houdt deelname in?

  • Maximaal 6 keer per jaar ontvangt u via e-mail een vragenlijst die niet langer dan 5 tot 10 minuten van uw tijd in beslag neemt.
  • De uiteenlopende vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over projecten die uitgevoerd worden, over verkeersmaatregelen, veiligheid op weg en water, staat van de wegen en vaarwegen en informatievoorziening online en offline.
  • U krijgt een terugkoppeling van de enquête-uitslag en u krijgt te horen wat er gedaan wordt met de uitkomsten.
  • U kunt zich te allen tijde afmelden.

Gegevens wijzigen/toevoegen

Bent u al lid en wilt u uw gegevens veranderen of wilt u zich afmelden dan kan dit via de speciale website Klantenpanel Rijkwaterstaat.

Meer informatie

Bekijk de veelgestelde vragen over het Digitaal klantenpanel. Voor overige vragen over het Digitaal klantenpanel kunt u contact opnemen met Rijkswaterstaat via het contactformulier. Of u kunt bellen met de gratis Landelijke Informatielijn: 0800-8002.

Onderliggende pagina's